Кошик
892 відгуків
+380 (63) 276-83-93
+380 (96) 301-15-58
Кошик

Мотокамери

Повітряні камери роблять із суміші натуральної та штучної гуми. Натуральна гума гнучкіша та чинить більший опір проколам, але штучна гума набагато дешевша. Дорогі перегонові камери, як-от Pirelli, Michelin, Metzeler і деякі інші, робляться більшою мірою з високоякісної натуральної гуми, для того щоб камера краще вживала форму внутрішньої частини покришки.

Для виробників мотоциклів повітряні камери це чудове місце, де можна заощадити гроші та зменшити дорогоцінні грами ваги мотоцикла. З цієї причини всі мотоцикли з заводу йдуть із найдешевшими, легкими та тонкими камерами. Вага камери дуже впливає на колесо, що обертається, і це є основним місцем у мотоциклі, де варто зменшувати вагу насамперед.

Використовувати камеру потрібного розміру це дуже важливо для запобігання проколюванню колеса. Якщо ви поставите 110-ю1 камеру в 100-ті2 колесо зайве сантиметр3 буде заминатися, зажовуватися і як наслідок — порветься. Повітряна камера, яка занадто мала для колеса, буде перекачена, щоб "тримати каркас" колеса більшого розміру. А перекачена шина зменшує можливість чинити опір і тримати удари від стрибків, у такий спосіб шанс проколу набагато зростає. Звичайно, можливе використання камер меншого розміру для збереження легкої ваги, але це не рекомендується. У разі використання камер вищої якості, які були вже названі раніше, не варто бентежитися того, що камера підходить як для 100-ї, так і для 130-ї ширини колеса. Ці камери гнучкі та без загрози для самих себе можуть адаптуватися для різної ширини.

 Повітряні камери відіграють велику роль у відчуттях і поведінку покришки. Вона має бути правильного розміру та форми, щоб добре тримати боковину. Якщо в якомусь місці колесо до камери не сильно притискається, то в цьому місці відчуватиметься м'якість, порожнина. 

Накачуючи повітряну камеру до потрібного тиску, ви не тільки зменшуєте шанс проколювання камери, але також забезпечуєте колеса правильну роботу. Стандартний рекомендований тиск у камері становить 0.8-1.0 барів. Треба пам'ятати, що під час їзди колесо нагрівається від тертя й сонця і тиск водночас може змінюватися до 0,3 бара. Деякі обходять цю фізичну властивість повітря, використовуючи замість нього газ.

На сьогодні повітряні камери доступні в різних варіантах товщини й кожен вибирає сам залежно від ступеня захисту від проколювання.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner